zeg ja tegen wat er toe doet

Doelstelling

Met een nieuwe, op emotie, gedreven campagne wil Center Parcs haar merk waardevoller maken en versterken bij drukbezette ouders van tegenwoordig.

Doelgroep

Gezinnen met kinderen 5-11 jaar uit Nederland, België en Duitsland.

Strategie/Concept

Gek eigenlijk. Als onze kinderen iets aan ons vragen hebben we vaak al 'nee' gezegd voordat we erover hebben nagedacht. 'Nee', is onze autoreply. Terwijl we wel heel makkelijk 'ja' zeggen tegen zaken die een stuk minder belangrijk zijn. Center Parcs komt met een campagne die ervoor moet zorgen dat men vaker 'ja' zegt tegen wat ertoe doet, tijd doorbrengen met het gezin. En waar kun je dat nou beter doen dan in Center Parcs? Daarom wordt de boodschap: 'Zeg ja tegen wat ertoe doet' op drie niveaus geladen: merk, propositie en conversie.

Media- en middelenstrategie

De nieuwe positionering wordt via een 360° campagne extern uitgerold. De campagne start met twee merkfilms: 'Vader' en 'Moeder', die via TV, online media en eigen kanalen wordt uitgerold. Daarnaast worden 18 productfilms via online media en social kanalen gepusht met suggesties waar ouders allemaal 'ja' tegen kunnen zeggen bij Center Parcs. Via influencers haken we kids aan bij de campagne. We bieden hen T-shirts aan met een voorstel aan hun ouders: 'Als jij ja zegt tegen samen..., dan eet ik een paar van die vieze spruiten op.' Daarnaast zal via een intern programma de nieuwe campagne worden geladen bij alle medewerkers. Met alle middelen in deze campagne wordt ervoor gezorgd dat ouders hun 'ja's' bewaren voor de momenten die ertoe doen en samen te zijn met het gezin.

bron: San