your take on

Doelstelling

Imago perceptie onder tieners verbeteren en ze overtuigen om Center Parcs als coole vakantiebestemming in overweging te nemen.

Doelgroep

Tieners van 12 tot 17 jaar, in Nederland en België.

Strategie/Concept

Stel: je bent tiener en gaat op vakantie met je ouders naar een door hen uitgezochte bestemming. Niet cool dus.

Om de doelgroep te overtuigen laten we Center Parcs zien door de ogen van de populairste vloggers en Instagrammers van dit moment. Ze showen de coolste activiteiten en delen hun belevenissen. In de vorm van videocontent.

En laten we eerlijk zijn: als Enzo Knol zegt dat iets cool is, dan is het cool!

Markant detail: de communicatie verliep louter tussen de tieners.

Media- en middelenstrategie

De campagne trapte af met een aantal vlogs van Enzo Knol, Milan Knol en de Belgische vlogger Achterklap. Daarnaast zijn hun Insta videoposts gepusht via social kanalen van de vloggers (Facebook en Twitter). De filmpjes en billboards riepen jongeren op om een vet filmpje te delen met #CenterParcsLOL. En dat is beloond met coole prijzen.

Bron: San