Sounds like a plan
Doelstelling
Awareness creëren voor het feit dat je bij Center Parcs je ideale vakantie kunt plannen door allerlei activiteiten te combineren.
Doelgroep
Gezinnen in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk.
Strategie/Concept
Elke Center Parcs vakantie klinkt geweldig. De doelgroep kon dit ontdekken via 'Sounds Like A Plan': een speciale website waarop alle Center Parcs activiteiten waren voorzien van unieke sound effects door Michael Winslow uit de Police Academy films. Daarmee konden bezoekers zelf een eigen, gepersonaliseerde video maken van hun droomvakantie.
Media- en middelenstrategie
Via pre-rolls, banners, radio, social en eDM werd de doelgroep naar de campagnesite geleid. Daar konden ze alle Center Parcs activiteiten mixen in een persoonlijke video. Vervolgens kregen ze een last minute aanbod om deze droomvakantie direct te boeken. Door de video te delen maakten ze ook kans om deze te winnen. Binnen 3 weken hoorden en deelden ruim 4 miljoen mensen meer dan 48 miljoen Center Parcs geluiden en steeg de omzet met 4% in de drukste periode
Bron: San